Samochód naszego stałego klienta trafił na kolejne modyfikacje
[dalej]
Samochód trafił do nas po samodzielnym zakupie przez właściciela w Niemczech. [dalej]
Wymiana vanosów w silniku N62 na przykładzie dwóch sztuk E65
Wymiana uszczelniaczy zaworowych w silniku N62 na przykładzie E65.
KOnsekwencje urwanej klapki kolektora na przykładzie E46 320d M47TU
[dalej]
Czarne M6 E60 kolejny raz w naszym warsztacie. Powodem przyjazdu były następując usterki:
[dalej]
Postanowiliśmy uwiecznić samochody z dzisiejszego dnia. Taka inwazja mocy nie zdarza się codziennie (6xV8 i 1xV10 , diesel’e stojące w tle pominęliśmy)
E60 z dość nietypową skrzynią SMG wymagało naszej interwencji.
Reduktor w modelu E60 z napędem na cztery koła (530xd) dość szybko wymaga wymiany na nowy.
Z dużą dozą prawdopodobieństwa jest to pierwsze e46 xd przerobione ma manuala.
Usuwanie klapek kolektora na przykładzie kilku silników BMW
Kolejne już silniki M62 w naszym warsztacie. Tradycyjnie wymieniamy vanosy i cały rozrząd – ślizgi, łańcuch,napinacze…
Z racji swojego wieku, nawet idealnie zachowany klasyk Qby musi czasem odwiedzić naszą Klinikę.
Samochód trafił do nas na lawecie po nieudanej próbie naprawy przez poznańskie ASO BMW.
[dalej]
Kolejna, już 7 sztuka Alpina B10 w naszych rękach ! Silnik F4 o numerze seryjnym 12894.
[dalej]
Klienci po awarii skrzyni automatycznej często decydują się zmienić ja na ręczną (manualną). Oto fotorelacja zmiany skrzyni na przykładzie BMW e39 530dA. [dalej]
Czarne M5 E60 wymagało interwencji naszej interwencji [dalej]