Oferujemy wymianę uszczelniaczy zaworowych bez ściągania głowic w silniku BMW V8 N63
[dalej]
Naprawa/wymiana cieknącej rurki. Silnik N62
[dalej]
Zerwane koło łańcucha na pompie olejowej i uszkodzenie silnika F10 535d N57
[dalej]
Alpina B10 V8 1998 & Alpina B10 V8 2001 & Alpina B5S 2007
[dalej]
Oferujemy wymianę uszczelniaczy zaworowych w silniku BMW V8 N62 bez konieczności ściągania głowic
[dalej]
Fotorelacja z konwersji skrzyni SMG na tradycyjną skrzynię manualną
[dalej]
Nowość w naszej ofercie – regeneracja vanosa w silnikach M52 i M52
[dalej]
Alpina którą sprowadziliśmy do kraju w 2008 roku zmieniła właściciela. Samochód ponownie trafił we właściwe ręce…
[dalej]
Nowość w naszej ofercie – regeneracja vanosów w silniku M62TU !!!
[dalej]
Tym razem niecodzienna relacja z naszej wizyty w siedzibie Alpiny, oraz zakup Alpiny B5S
[dalej]
Klasyk Kuby kolejny raz odwiedził nasz warsztat. Tym razem mieliśmy przyjemność wykonać w „siódemce” następujące czynności:
[dalej]
Klient zakupił w Polsce świeżo sprowadzone z Niemiec e39 540i, niestety nie nacieszył się długo swoim nowym samochodem…
[dalej]
Alpina B10 V8 trafiła do nas na lawecie z Niemiec. Powodem tak poważnej awarii była próba dojechania przez właściciela do domu, pomimo uszkodzonego ślizgu łańcucha rozrządu…
[dalej]
BMW E71 xDrive50i na wymianie odmy – silnik N63 czyli 4.4 V8 na dwóch turbinach
[dalej]
BMW e36 330i na wymianie sprzęgła w skrzyni SMG
[dalej]